sobota, 2 marca 2013

Sally Hansen - Greige Gardens

Sally Hansen - Greige Gardens to lakier w kolorze fioletu z szarymi tonami ( szarości z fioletowymi tonami :P) o kremowym wykończeniu. Do pełnego krycia potrzebne są 2 warstwy, średniej grubości. Konsystencja jest lejąca, ale nie rozlewa się po skórkach, pędzelek szeroki ,jak we wszystkich lakierach tej serii. Czasu wysychania wam niestety nie podam ,bo Poshe poszło w ruch. Bardzo spodobał mi się ten kolor, nie miałam wcześniej nic podobnego.


Miłego dnia :) idę zanurkować w notatkach ,bo czasu coraz mniej...

8 komentarzy:

  1. Ciekawy kolor, bardzo pasowałby mi do jeansu. Na zdjęciach wydaje mi się, że to bardziej szarość z nutą niebieskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! Już jakiś czas temu wymyśliłam sobie taki kolor, więc zacznę go szukać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor, lubię te Twoje kaktusy w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię bardzo takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolor już jakiś czas za mną chodzi :) Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny odcień :) jak zbyt nie lubię szarości, tak tego chciałabym mieć :)
    z przyjemnością zaobserwuję, Marlenails

    OdpowiedzUsuń
  7. mój greige gardens czeka na prezentację :)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ! czytam każdy bez wyjątku i na prawdę wiele dla mnie znaczą :)