sobota, 9 marca 2013

Wibo Express Grownth 394

Wibo 394 to lakier w kolorze przybrudzonego, przykurzonego granatu o wykończeniu żelkowym. Do pełnego krycia potrzebne są 3 cienkie warstwy, ale nie ma co narzekać ,bo lakier bardzo szybko schnie i ma ładny połysk. Nie sprawia żadnych problemów. Pędzelek jest wąski i średniej długości. Przy pierwszej warstwie lakier jest prawie przezroczysty, ale dwie kolejne dają już ładny, głęboki kolor. Ma rzadką konsystencję, taką dość lejącą, ale nie rozlewa się po skórkach  ( chociaż jakby się ktoś bardzo postarał...  :P).  Na zdjęciach bez topa.




Zobaczyłam to info u Liska i też postanowiłam wysłać zgłoszenie i od dzisiaj możecie mnie znaleźć na stronie blogikosmetyczne.eu , jest to fajny portal na ,którym możecie znaleźć blogi kosmetyczne i różne artykuły :) warto zajrzeć . Polecam!



Dobranoc :)

13 komentarzy:

  1. Faktycznie niezły z niego żelek - świeci się przepięknie bez żadnych wspomagaczy. Do tego kolor iście jeansowy, a to bardzo lubię :D
    Znając życie ja bym go rozlała po skórkach... nawet wcale się nie starając rozlewam jak ta lala...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie! jeansowy! siedziałam i zastanawiałam się jaki to jest i tylko przybrudzony granat wpadł mi do głowy xD eh ale jak się piszę notki o takich godzinach to mózg nie pracuje xD

      Usuń
    2. Też od razu pomyślałam o jeansie :). Bardzo ładny kolor.

      Usuń
  2. Też go mam w swojej kolekcji. Konsystencja taka-sobie, ale ten piękny 'jeansowy' kolor (który mi się kojarzy z burzowym niebem) to rekompensuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor, brakuje mi takiego, ślicznie błyszczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. a dla mnie to granatowy szarak ;) ale bardzo ładny. no i jeansowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładny, nie mam nic podobnego u siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy kolorek :) uwielbiam takie żelowe wykończenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny kolor :D chyba idę się za nim rozejrzeć :> :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor, rzeczywiście przypomina odcień jeansu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie na konkurs - do wygrania darmowe,dowolne okulary!
    marijory.blogspot.com/2013/02/28-lutego.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ! czytam każdy bez wyjątku i na prawdę wiele dla mnie znaczą :)