środa, 27 marca 2013

Franken Glitter Piggy

Witam :) dziś chciałam wam pokazać mój pierwszy franken :) zrobiłam go jakoś rok temu i dopiero teraz pierwszy raz nałożyłam na paznokcie. Gdy tylko na niego popatrzyłam to skojarzył mi się ze świnką i stąd też nazwa :P Do jego zrobienia użyłam połowę buteleczki różowego lakieru Jumpy ( nie pamiętam numerka) i kilka brokatowych lakierów ,które miała pod ręką, wszystkie z przezroczystą bazą :). Mam nadzieję ,że się wam spodoba :) jest delikatny i nie rzuca się bardzo w oczy ,ale jestem dumna z mojego tworu :P Mam jeszcze jeden ,który stworzyłam niedawno i liczę na słońce ,bo chciałabym wam go bardzo pokazać ^^





Miłego dnia :):)

17 komentarzy:

  1. Twórcze! :) delikatny i rzeczywiście taki 'świnkowy'... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ale bez zachwytów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie się prezentuje i taki rzeczywiście świnkowy

    OdpowiedzUsuń
  4. połączenie fajne, ale nie moje kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten różowy jak dla mnie trochę za bardzo nudziakowy :p ale wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wygląda :D Wcale taki prosiaczkowy nie jest, brudny róż bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem przyjemny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest Słońce!!! Maluj szybko pazury, rób zdjęcia nowościom i wrzucaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś oTAGowana u mnie na blogu

    zapraszam:
    http://adorianna.blogspot.com/2013/03/tag-7-faktow-o-mnie.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ma super odcień!
    Może masz ochotę wygrać czerwone szpilki♥?

    OdpowiedzUsuń
  11. Nietypowy kolorek i fajna fikusna buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ! czytam każdy bez wyjątku i na prawdę wiele dla mnie znaczą :)