piątek, 8 marca 2013

Miss Sporty 451

Miss Sporty 451 to lakier w kolorze neonowej pomarańczy! (w rzeczywistości jest jeszcze bardziej jaskrawy, ale mój aparat troszkę przy nim zwariował ) Jest bardzo wesoły i taki elektryzujący! Idealny na lato! ( chociaż nie kieruję się porą roku przy wyborze lakieru do paznokci. Zimą i jesienią taki kolor na paznokciach to miła odmiana wśród ogólnie panującej szarugi ) Do pełnego krycia potrzebne są 2 warstwy, pędzelek jest bardzo szeroki, więc praktycznie jednym pociągnięciem mamy pokrytą całą płytkę. 451 ma wykończenie pomiędzy kremowym, a jelly. Konsystencja jest średniej gęstości, czas wysychania w normie, lakier ładnie się błyszczy. Na zdjęciach bez top coatu.


No i dałam się skusić! Dziś zamówiłam swoje pierwsze woskowe tarty z Yankee Candle! Napatrzyłam się i naczytałam o nich na waszych blogach.... i będę trzymać się wersji ,że to wasza wina :P Jestem strasznie ciekawa zapachów i tego czy też popadnę w tak ogromny zachwyt. I oczywiście musiałam kupić kominek ,bo takiego cuda nie posiadam. Szperałam wczoraj chyba z godzinę na allegro i nie potrafiłam się zdecydować :P  A wy ? znacie? lubicie? uwielbiacie?!?


(Czemu pada? gdzie to słońce???? eh jak tu przy takiej pogodzie się uczyć, jak człowiek myśli tylko o spaniu! Aaaaaaa!)

Tak na ostatnią chwilę: WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO KOBIETY!  ^^

Miłego wieczoru :)

19 komentarzy:

  1. piękny... Miałam podobny z kiko ale zbiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, optymistyczny kolor. Uwielbiam pomarańcz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolorek w sam raz na wiosnę i lato, Tobie również wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor! Mam dwa lakiery z tej serii i jestem bardzo zadowolona, więc powiększę ich liczbę i chyba pierwszy kolor jaki kupię to będzie właśnie ten pomarańcz:)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest świetny :) Jednak nie jestem za bardzo przekonana do marki Miss Sporty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem jak na tak tanie lakiery nie są najgorsze :) a mają naprawdę ładne kolory :) najlepiej kupić jak są w promocji :P

      Usuń
  6. też go mam, super kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale soczyście się zrobiło :D

    jestem ciekawa jakie zapachy yc zamówiłaś :D ja się muszę wybrać bo zapasy mi stopniały a kurcze nie mam kiedy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja żałuję ,że nie są dostępne u mnie stacjonarnie, bo wolałabym najpierw powąchać i wybrać, ale cóż, zobaczymy co się trafi :P jakie zapachy możesz polecić??? :D A zapachy takie zamówiłam : Sweet Strawberry, Lilac Blossoms, Loves Me Loves Me Not, Sicilian Lemon, Mandarin Cranberry, Beach Flowers, Pink Lady Slipper, Pink Sands, Mango Peach Salsa, Wild Passion Fruit :) mam nadzieję ,że będą ładne ^^

      Usuń
  8. taki neonowy kolor :) bardzo mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow elektryczna pomarańcza :D. Powiało optymizmem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kolor- daje kopa! i dobrze :)
    ja YC uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna soczysta pomarańczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ! czytam każdy bez wyjątku i na prawdę wiele dla mnie znaczą :)