poniedziałek, 4 marca 2013

Basic - Desierto seco

Basic - Desierto seco to lakier, który kupiłam w drogerii Schlecker ,jakieś rok temu ( albo i więcej). Hmm jak na moje oko to odcień starego ( bardzo starego :P) złota, rdzawego brązu  z mnóstwem złotego shimmeru. Bardzo mi się spodobał, mimo że nie przepadam za ciemnymi lakierami. Do pełnego krycia potrzebne są 2 cienkie warstwy ( 1 gruba też daje radę). Konsystencja jest średnio gęsta, pędzelek standardowy, bardzo dobrze się nim maluje i manewruje przy skórkach. Lakier szybko schnie i pięknie się błyszczy.  Gdyby był jeszcze dostępny to jak najbardziej radziłabym wam go kupić.. ale cóż... :D


Miłego wieczoru :)

15 komentarzy:

  1. przeważnie nie przepadam za złotymi i brązami, ale muszę przyznać, że ten jest naprawdę bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  2. w buteleczce nie wglądał tak ładnie a na paznokciach prezentuje się super ;0

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, podoba mi się! Jest taki 3D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. na paznokciach wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny efekt :) pięknie się mieni !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie w moim guście, choć muszę przyznać, że jego wykończenie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem zwolenniczką złota, ale to bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się lubię takie dziwaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja muszę niestety napisać, że kolor kompletnie nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajny kolor, wreszcie coś innego niż zwyczajne złoto ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ! czytam każdy bez wyjątku i na prawdę wiele dla mnie znaczą :)