niedziela, 31 marca 2013

Sally Hansen - Good to Grape

Sally Hansen - Good to Grape to lakier z serii Complete Salon Manicure. Ma kolor pięknego, ciepłego fioletu, który mnie naprawdę kojarzy się z winogronami :) Wykończenie lakieru jest kremowe. Aplikacja to czysta przyjemność! Konsystencja rzadka, ale nie rozlewa się po skórkach, szerokim pędzelkiem szybko i sprawnie pomalujemy paznokcie. Do pełnego krycia potrzebne są 2 cienkie warstwy. Lakier schnie szybko i pięknie się błyszczy. Nie sprawia przykrych niespodzianek w postaci bąbli czy smug. Po prostu ideał :) Na zdjęciach bez topa.

W sztucznym świetle:

 W świetle dziennym:




Miłego dnia :)

20 komentarzy:

  1. faktycznie wspaniale się błyszczy i do tego ma bardzo przyjemny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny. że też ja jeszcze nie mam lakieru z tej serii. muszę nadrobić zaległości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor! Taki nietypowy... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie ładnie błyszczy i ma kolor buki!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jestem zaskoczona! patrząc na buteleczkę, spodziewałam się czegoś bardziej 'słodkiego', a odcień jest lekko przykurzony :)
    jak najbardziej mi się podoba :)

    Zgadzam się z Zu- to taka Buka ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie takie fiolety lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tę serię lakierów. A ten kolor bardzo przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładny :)
    A ja dalej czekam na zdjęcia 'Bazooki' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam ostatnio robić mu zdjęcia, ale nie było warunków... postaram się na dniach coś obfocić!!!

      Usuń
  10. Ten fiolet bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, jaki cudny kolor! Gdyby był chociaż trochę bardziej rozbielony to znalazłabym idealny odcień jakiego szukam od dłuższego czasu O_O

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczny kolorek :D chętnie bym sobie nim coś zmalowała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się ten lakier ;)

    www.illusionistofdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak właśnie wygląda idealny fiolet;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ! czytam każdy bez wyjątku i na prawdę wiele dla mnie znaczą :)