piątek, 29 marca 2013

Lakierowe nowości...czyli znowu zgrzeszyłam. część kolejna !

Hej! Za oknem zima, śnieg sypie na całego... ale! Chciałam wam pokazać kilka nowych lakierów, które zasiliły szeregi mojej armii :P A jest wśród nich kilka nowości z Essence, pierwsze lakiery z Barry M, zdobyte w Tk'maxx lakiery Color Club, upolowane na promocji Sally Hansen i malutki Opi w prezencie od mojej cudnej siostry:) A to wszystko jednego dnia ....:D I obecnie posiadam 512 buteleczek...

Gilded Lily, Problem Child
Cool Breeze, Glitter on me
Pink Sapphire Glitter, Ruby Glitter, Amethyst Glitter, Jewel Britannia

Date in the moonlight, Cajun shrimp
Wish upon a Rock-star, Platinum Record, Backstage Pass

Take the stage, It's a Hit, Fame&Fortune

Zdjęcia niestety robione w sztucznym świetle...starałam się wycudować coś w świetle dziennym ,ale niestety zdjęcia wyszły tak niewyraźne ,że nawet podrasowanie ich w programie graficznym nic nie dało...

A! założyłam konto na Bloglovin, więc od teraz możecie mnie śledzić również tam :) a udało mi się to tylko dzięki tamit24.  Dziękuję kochana! Twój post bardzooo mi pomógł!

Miłego dnia !!! :)

32 komentarze:

  1. !!! podziel się tymi wspaniałościami!
    CC podobają mi się niesamowicie :)
    mogę w pierwszej kolejności prosić o swatche Backstage Pass? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o wow! prawdziwa lakiero-maniaczka :) wszystkie niezmiernie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle zaszalałaś :D wszystkie piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie glittery absolutnie piękne :>

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne te color club.. Ja nigdy nie mam do nich szczęścia w tk maxx :((

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaaaa... świetny set. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. 512?!:) To ja przy Tobie mam dosłownie nic tylko kilka lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne :D czekam na prezentacje na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 512.... gdzie Ty je wszystkie trzymasz? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaaa :) Pozytywnie zaszalałaś! :p
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. o Matko :) szalona jesteś ile Ty tego nakupowałaś :) !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Za dobrze Ci :D Kiedy Ty to wszystko wypróbujesz? ;) Przepiękności są w Twoim kufereczku <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż nie mogę się doczekać prezentacji tych cudownych lakierów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Grzeszysz.... oj grzeszysz Kobieto:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne czekam na fotki jak się prezentują na paznokciach. Zwłaszcza te cudne brokatowce:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż się oczka świecą, gdy tyle dobroci widzą :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany ile Ci się nazbierało tych nowości :D wszystkie bardzo ładne! To teraz czekam na prezentację :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super, szczególnie te color club, czekam na swatche! i na cool breeze od essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne !
    Aż 512 buteleczek? Moja kolekcja się przy Twojej chowa :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ! czytam każdy bez wyjątku i na prawdę wiele dla mnie znaczą :)