piątek, 15 marca 2013

Liebster blog award!



 Witam, zostałam nominowana przez trzy panny  SweetBerry , Zu i Kamile ! Jest mi strasznie miło i bardzo wam dziękuję !!!




,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Pytania od SweetBerry:

1. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
Oj... zbierałam się do tego około roku i ciągle myślałam ,że po co i tak pewnie nikt nie będzie chciał na niego zaglądać i takie tam, aż w końcu się przemogłam :P a dlaczego? bo chciałam się podzielić moją małą obsesją z innymi i mieć usprawiedliwienie dla kolejnych lakierowych zakupów ( bo przecież trzeba coś nowego pokazać na blogu :P) 
2. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Najbardziej lubię wiosnę i obecny stan pogodowy strasznie mnie wkurza :P I lubię ją oczywiście dlatego ,że wszystko kwitnie itp. ale najbardziej za to ,że jest cieplej niż zimą i jesienią, a chłodniej niż latem :P  
3. Twój największy must have wśród kosmetyków?
Chyba nie ma czegoś takiego... jeżeli mogę pod to podciągnąć perfumy to marzy mi się Oh Lola od Marca Jacobsa ,gdyż mam świra na punkcie tych pięknych buteleczek :D 
4. Ile liczy Twoja kolekcja lakierów do paznokci?
Obecnie (wliczając w to odżywki i topy) mam w swojej kolekcji 495 sztuk. 
5. Czy często się denerwujesz?
Nerwus jest ze mnie straszny...
6. Gdy byłaś mała, kim chciałaś być w przyszłości?

Jak byłam mała to marzyłam na przemiennie by w przyszłości zostać baletnicą i lekarzem !
7. Najlepszym filmem, który oglądałam jest....

Trylogia Władca Pierścieni!
8. Czy wyobrażasz sobie świat bez muzyki?

Nie!!!
9. Największym moim osiągnięciem jest...

Oj... nie będę się przechwalać :P
10. Co Cię najczęściej denerwuje?

Zbyt wiele rzeczy... najczęściej niezdecydowani ludzie.
11. Gdybyś miała wybór, wolałabyś mieć mega kolekcję butów czy torebek?  

A można trochę tego i tego :P?  ale jak już mam wybierać to wolę buty :D


Pytania od Zu:

1. jaka jest firma kosmetyczna, na której się zawiodłaś?
Nie mam chyba takiej...
2. ulubiona firma lakierów do paznokci?

China Glaze! ( jak już muszę wybrać jedną :P)
3. ulubiony kolor lakieru do paznokci?

Nie mam ulubionego. Nie przepadam za brązami i lakierami w kolorze nude. 
4. wibo czy golden rose?
Wibo za lakiery z serii Express grownth/ Golden Rose za Jolly Jewels ^^
5. lubisz brokat na paznokciach?
Kocham! duża część  moich lakierów to glittery!
6. miejsce, w które najbardziej chciałabyś wyjechać i dlaczego tam

Do Paryża, przekonać się czy rzeczywiście to takie romantyczne miasto :P
7. czym zajmujesz się na co dzień?

Studiuję dietetykę na ŚUM w Bytomiu, za niecałe 2 tygodnie mam egzamin licencjacki. Od pewnego czasu szukam pracy :)
8. napisz o sobie coś, czego nie wiedzą ludzie odwiedzający Twojego bloga :) 

Hmm... gram na basie i śpiewam! W czasach liceum grałam w zespole. Tańczyłam hip-hop i parę innych rzeczy :P .Uwielbiam piec torty,ciasta i przeróżne babeczki! Kolekcjonuje kaktusy ( od jakiegoś czasu możecie je oglądać w tle moich zdjęć).
9. Twoja największa zaleta?

Jestem punktualna, nigdy się nie spóźniam...nigdy! :P
10. jakiej muzyki lubisz słuchać najbardziej?

Przeróżnej, ale najbardziej utrzymanej w klimatach klasycznego rocka, indie, metalu, alternatywy itd. Uwielbiam The Killers, Birdy, Adele, Toola, SOAD, Audioslave ,Incubus i wiele, wiele innych!
11. jak masz na imię i ile masz lat?
Paulina, lat 23


Pytania od Kamili:

1. Od jak dawna blogujesz?
Maj 2012!

2. Z jakiej firmy masz najwięcej kosmetyków?
Nie mam firmy ,która dominuje w moich kosmetykach. Podkłady najczęściej kupuję z Bourjois, a jeżeli chodzi o kosmetyki do pielęgnacji ciała czy włosów to bardzo lubię Ziaję, Farmone i  Alterre. 

3. Twój największy kosmetyczny "bubel"?
Balsam po depilacji Joanna Sensual opóźniający odrastanie włosków... Nie działa!!! :P

4. Gdybyś miała polecić jakąś polską firmę kosmetyczną, to która by to była? 
 Farmona.

5. Kosmetyk, bez którego nie wychodzisz z domu? 
Masło, balsam do ust. 

6. Ulubione perfumy. 
Daisy Marc Jacobs.

7. Ile czasu dziennie/tygodniowo poświęcasz na blogowanie? 
Codziennie, jakieś 1-2h :) 

8. Preferujesz blogi monotematyczne czy politematyczne? 
Takie i takie. Jak blog jest ciekawy to może być o tematyce od szpilki po helikopter i tak będę zaglądać i czytać namiętnie!

9. Co robisz w wolnym czasie? Jakie masz zainteresowania? 
W wolnym czasie jak pogoda jest sprzyjająca to jeżdżę na rolkach ( zaraziłam się w zeszłym roku :), piszę wiersze, śpiewam, dużo czytam! , oglądam ulubione seriale i spędzam czas z takim jedynym Panem :D

10. Jeśli czekolada, to mleczna, gorzka czy biała? 
Wszystkie !!!

11. Ulubiony film?
Władca Pierścieni!


Nominuję blogi:
http://cavvy-nails.blogspot.com/
http://klinicznarownowaga.blogspot.com/
http://patrycja2118.blogspot.com/
http://rainbow-nails.blogspot.com/
http://odrobinkawszystkiego.blogspot.com/

Moje pytania:

1. Jak masz na imię i ile masz lat ?( o ile można wiedzieć :D)
2. Lakier, o którym marzysz i śnisz?
3. Lakier po jaki najczęściej sięgasz???
4. Twoja największa wada???
5. Dlaczego założyłaś bloga???
6. Bez jakiego kosmetyku nie potrafisz wyobrazić sobie życia???
7. Ulubiony zapach? ( perfumy, kwiaty itp.)
8. Jaką książkę możesz mi polecić???
9. Grasz na jakimś instrumencie? Jeżeli nie to na jakim chciałabyś nauczyć się grać???
10. Jak często malujesz paznokcie???
11.  Gdzie trzymasz swoje lakiery???



Miłego wieczoru!

8 komentarzy:

  1. łoł :D postaram się odpowiedzieć chociaż jestem leniem 'śmierdzącym' i nie obiecuje że zrobię taga :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nawet nie wiesz jak musiałam się zmusić ,żeby odpowiedzieć od razu na wszystkie pytania i wstawić tego posta :P

      Usuń
  2. Bardzo fajne są takie Tagi :) Można się więcej dowiedzieć o osobach, które regularnie się czyta :D Niezłą masz kolekcję lakierów :) Ja jeszcze w 200 się zamknę, ale kolekcja ciągle rośnie :) Na niektóre pytania odpowiedziałabym podobnie do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW ile Ty masz lakierów ??!!!! :o ja mam może ze 150 :P hehehhe

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję ;*
    Potężna kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany :D jaka kolekcja lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie ankiety :) To już chyba wynik ciekawskiej natury ;) Oh Lola ma piękną butelkę! Zresztą jak wszystkie perfumy Marca Jacobsa. A niedługo pojawią się letnie wcielenia jego zapachów... Nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ! czytam każdy bez wyjątku i na prawdę wiele dla mnie znaczą :)