poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Essie - Bazooka

Essie Bazooka to lakier w kolorze neonowej pomarańczy( jest taki energetyczny i soczysty )  o żelkowym wykończeniu.  Mimo ,że to żelek to kryje ładnie już po 2 warstwach. Na zdjęciach białe końcówki są lekko widoczne, ale na żywo nie widać ich wcale.  Lakier ma rzadką konsystencję ,ale dzięki szerokiemu pędzelkowi nie zalejemy sobie skórek i szybko pokryjemy płytkę kolorem. Nie sprawdzałam czasu wysychania, z czystej wygody i lenistwa wzięłam do pomocy Poshe. Patrząc na swoje paznokcie pomalowane Bazooką, chcę już wiosny, słońca i temperatury powyżej 15 stopni :D
Jeżeli nie macie neonowej pomarańczy w swojej kolekcji to jak najbardziej zachęcam do kupna tego lakieru. Mam go drugi raz na paznokciach ,a to coś znaczy :P







Miłego dnia :)

24 komentarze:

  1. latem na stopach będzie wyglądał genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację!!! o tym nie pomyślałam!

      Usuń
    2. pomyślałam o tym samym: opalone stopy i ten odcień <3

      Usuń
  2. bardzo ładny intensywny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Mam go drugi raz na paznokciach ,a to coś znaczy :P" Mam tak samo! :D A już w ogóle jest bomba jeśli pod rząd:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wreszcie się go doczekałam :) Wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomalowałam nim dziś paznokcie z myślą o tym ,że chciałaś go zobaczyć :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. ja też za żelkami nie przepadam ,ale jak wystarczą 2 warstwy tak jak przy innych wykończeniach to nie mam zastrzeżeń :)

      Usuń
    2. też tak mam z tymi dwoma warstwami ;) a kolor ładny. ale on u mnie jest taki czerwono-pomarańczowy. jest taki naprawdę? :)

      Usuń
    3. myślę ,że to zależy od monitora... ale w niektórym świetle łapie lekko czerwone tony :)

      Usuń
  6. miałam go zamówić ale stwierdziłam , że mam już jeden pomarańczowy i odpuściłam :P teraz to żałuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żałuj!!! :P ja za pomarańczami nie przepadam ,ale akurat oba ,które mam z essie przypadły mi do gustu :)

      Usuń
  7. fajna ta neonowa pomarańcz;) ja na takie kolory uwielbiam malować stopy gdy jest ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli już trzecia osoba pod tym postem piszę ,że lubi malować stopy takim odcieniem to tego lata musi zagościć i na moich :P

      Usuń
  8. Tak sie wzbraniałam , ale essie kusi coraz bardziej :D piekny kolor ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor, idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny, pozytywny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny, optymistyczny kolorek ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta neonowa pomarańcz !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ! czytam każdy bez wyjątku i na prawdę wiele dla mnie znaczą :)