sobota, 11 sierpnia 2012

Basic Fairwind - Sorbet peach

Bohaterem dzisiejszego posta jest Basic - Sorbet peach. Jak dla mnie to nie do końca brzoskwiniowy sorbet, raczej koral z różowymi tonami o kremowym wykończeniu. Kupiłam go ponad rok temu w drogerii Schlecker za jakieś 3-4 zł. Jeżeli chodzi o malowanie to problemów z nim nie było , a jedyny minus to krycie... potrzebowałam 3 warstw ,żeby nie było prześwitów ani smug. Konsystencja i pędzelek w porządku, mimo tych 3 warstw szybko schnie ,więc wielkiej tragedii nie ma :)








Miłego dnia wam życzę i oby przestało padać , bo ja chce na rolki :P

2 komentarze:

  1. kolor, którego od dawna szukam. :) nie widziałam nigdy tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, ja też nie znam tych lakierów :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ! czytam każdy bez wyjątku i na prawdę wiele dla mnie znaczą :)