piątek, 19 lipca 2013

Hiszpańskie zdobycze i inne nowości.

Witam wszystkich po straszliwie długie przerwie... ! Wakacje udane, powrót do szarej rzeczywistości już nie bardzo ,ale cóż... postaram się w wolne dni robić zapasowe swatche ,żeby znowu nie nastała tu taka długa cisza :) mimo ,że z moich długich paznokci nic zupełnie nie zostało... i boję się ,że w tej pracy raczej długich sobie nie wyhoduję ... a na dziś mam dla was trochę nowości z ostatniego czasu (niektóre już pojawiły się ns blogu ) i moje lakierowe hiszpańskie zdobycze :)

Ridley Road, Kingsland Road, Indigo Blue, Blue Angel, Kiwi

Ring-a-Ding!, Multi-Faceted, Let's Dance!

Verde Glamour, Mint Gelato, Chic, Soul Nights

Mint Candy Apple, Turquoise & Caicos, Splash of Granadine, Jamaica me Crazy, Tart Deco, Fear & Desire

06, 07, 15, 17, 18

19, 36, 42, 44, 47
 A oto lakiery akie kupiłam w Leonie, zbyt wiele czasu nie marnowałam na chodzenie po sklepach ,ale wiedziałam ,że okazji na kupienie nowych lakierów nie mogę zmarnować :P
19, 14, 16, D4
 Te cuda kupiłam w hiszpańskim chińczyku :P jest ich tam mnóstwo, ale tylko w jednym znalazłam te lakiery :D kosztował mnie po 85 centów za szt.
639, 640, 641, 642, 643, 644, 645, 646

427, 428, 430, 255, 278



















Nie mogłąm przejść obojętnie obok sklepu Kiko :P gdy tam weszłam i zobaczyłam ten ogrom lakierów to poczułam się jak w niebie :P na początku planowałam kupić tylko 5 szt. ,ale trafiłam akurat na okres promocji i każdy z nich kosztował 2,50 :D aż szkoda było je tam zostawić :D

Miłego dnia :) lecę malować paznokcie !

22 komentarze:

  1. Nareszcie wróciłaś! :)
    Sporo lakierów Ci przybyło :) A GR 07 uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. oo mamo sporo tego się nazbierało, glitterki i kiko cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG szczęka mi opadła, ile dobroci!:D Barry M, glity sally hansen, essiaki i kikusie!<3 Jak Ci się znudzą to chętnie je przygarnę:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Hej! Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :)
      Miłego dnia życzę :)
      http://monkeyyo.blogspot.com/

      Usuń
  5. Zatrzęsienie lakierów O_O Jestem zazdrosna, też tyle chce!

    Super, że wróciłaś :D Już się stęskniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękności i cudowności :) kiko! i tych z chińczyka jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ło materdyju... to się nazywa haul!
    zazdroszczę, oj, jak Tobie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. <3 koniecznie pokazuj te cuda z chińczyka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehehe, nawet na wakacjach portfel nie odpocznie od lakierowych zakupów. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. aż oczopląsu można dostać! przepiękne lakiery! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie usnę teraz!!! Chińczyk mnie rozwalił.. pokazuj!:D i te Kiko....<3 w ogóle wszystkko jak leci jest mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne lakiery szczególnie te miętowe kolorki:D
    Z kiko różowe również są cudne:D

    OdpowiedzUsuń
  13. dobra, przegięłaś :P muszę to napisać: zazdroszczę Ci okropnie :P !! pokazuj na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiko i Essiaki wyglądają oszałamiająco <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo niezła kolekcja:)Kolekcja Essie jak najbardziej dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ! czytam każdy bez wyjątku i na prawdę wiele dla mnie znaczą :)