piątek, 8 lutego 2013

Lakiery ,lakiery ... czyli znowu zgrzeszyłam...cz.3

Moje nowe ''małe grzeszki'' :) Zapraszam do oglądania.


Essence: Chic reloaded, Iced latte
Hmm chwilowa zachcianka. Wracałam z uczelni ,a po drodze nawinęła się Natura i trochę czasu do autobusu :P Iced latte mnie kusiło na innych blogach, mimo ,że za lakierami w takim odcieniu nie przepadam, nie szaleje i mogę bez nich żyć. Ale... przypadł mi do gustu i czułam się z nim taka Glam :P
Eveline 498, H&M Into the wild
Lakier Eveline chwyciłam wczoraj na szybko przy okazji szybkich zakupów w Biedrze, a konkretnie poszłam po odżywkę z tej firmy... i znowu spieszyłam się na autobus i jakoś nie myśląc długo ,spojrzałam na niego i musiał być mój :D Lakier z H&M dostałam od siostry, brakuję na zdjęciu drugiej sztuki z którą dzielił pudełeczko, a mianowicie lakier o nazwie ZOO :) pokaże go wam przy okazji, gdyż przed robieniem zdjęć siostra go pożyczyła i zabrała do pracy ,więc nie miałam go pod ręką żeby zrobić zdjęcie :)

Essie : Bikini so teeny, Cascade cool, Off the shoulder

Udało mi się tą trójcę kupić na Allegro po 14,90!!! szkoda było nie skorzystać z takiej okazji ,mimo ,że szukałam całkiem innych odcieni Essi :)


To piękną, błyszczącą 10 glitterów kupiła mi mama ( zrobiłam maślane oczka :D ). Ale.... cały zestaw w Tk'maxx kosztował 22 zł!!! więc jedna sztuka wyszła po 2,20 !!! Był w promocji, wcześniejsza cena to 99zł... Szkoda tylko ,że nie mają ani nazw, ani nawet numerków!


Miłego wieczoru dziewczęta, wracam do nauki!!!! :*

15 komentarzy:

  1. Piękne! Zwłaszcza W7 - niezły deal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, a ja nie widziałam tego odcienia wczoraj w Biedrze :( no kurde, płakać będę! :(
    Iced latte mam i naprawdę bardzo mi się podoba. Odmiana po intensywnych kolorach, poza tym takie nude do wszystkiego pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To mają być małe grzeszki, kobieto to są grzechy nie do odpokutowania... nie no żart piszę tak z zazdrości, świetne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Essie i w7 <3

    ale mam teraz gula że przegapiłam essiaki w takiej cenie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jeszcze na allegro są! chcesz to mogę podesłać link:)

      Usuń
    2. http://allegro.pl/essie-lakier-off-the-shoulder-orange-it-s-obvious-i3010199147.html
      http://allegro.pl/essie-lakier-do-paznokci-lights-bazooka-i-action-i3016415131.html
      proszę :P

      Usuń
  5. Te brokaty ostatnie chyba najbardziej mi się podobają. I Essie! Po takiej cenie... Off the shoulder przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. o widzę mamy takie same lakiery Essie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne wszystko. Ja mam jakiś zastój lakierowy, niedopsze. Muszę to zmienić. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Na szczęście lakiery ze stałej kolekcji Essence w ogóle mnie nie ruszają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też chcę te brokatowe! :(

    a essie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się w końcu wybrać do TK'maxxx bo jeszcze nigdy nie byłam :D.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ! czytam każdy bez wyjątku i na prawdę wiele dla mnie znaczą :)