niedziela, 27 stycznia 2013

Wibo Extreme nails - 311

Wibo Extreme Nails z numerkiem 311 to ładny, jasno niebieski glass flecked. Kupiłam go około 2 lata temu. Konsystencja jest taka sama jak na początku, czyli dość lejąca, ale nie przeszkadza to  nakładaniu lakieru na płytkę. Pędzelek jest szeroki, bardzo szybko i sprawnie maluje się nim paznokcie. Do pełnego pokrycia płytki potrzebne są 2 średniej grubości warstwy. Schnie w miarę szybko, ładnie się błyszczy i nie sprawia żadnych problemów w postaci bąbli czy innych przykrych niespodzianek. Lakier kosztuję ok.6 zł, jest tani, ale bardzo dobrej jakości jak na tą półkę cenową.


Życzę miłego, niedzielnego wieczoru. Wracam do łóżka bom chora przeokrutnie...

13 komentarzy:

  1. Piękny kolor
    zdrowiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten lakier :)
    Wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie ładny ten odcień lakieru - a że uwielbiam wszystko co ma drobinki to podoba mi się jeszcze bardziej :D
    Koc i herbata obowiązkowe w tym stanie! Nie daj się choróbsku!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny! muszę się za nim rozglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, ciekawe jakim cudem go przegapiłam. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam go kupić bo jest fantastyczny ale u mnie niestety nie mogę go spotkać :(
    Zdrowiej szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda. Albo go przeoczyłam (choć nie wiem jak to jest możliwe ;D) albo nie ma go u mnie. Przy następnej wizycie w Rossmannie zapoluję na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny kolor


    wygraj Shinyboxa w moim konkursie urodzinowym, zapraszam
    http://gosika90.blogspot.com/2013/02/wygraj-shinybox.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ! czytam każdy bez wyjątku i na prawdę wiele dla mnie znaczą :)