niedziela, 20 stycznia 2013

Bella Oggi - 76

Bella Oggi - 76 to piękny seledynowy lakier z drobnym, srebrnym shimmerem. Kupiłam go jakoś rok temu w Super pharm (w promocji 2 za 1), konsystencja jest taka sama, nie zgęstniał (przynajmniej ja tego nie zauważyłam). Do pełnego pokrycia płytki potrzebne są 2 warstwy średniej grubości. Pędzelek jest szeroki i bardzo wygodny, bardzo szybko i sprawnie maluje się nim paznokcie. Konsystencję ma lejącą, ale nie rozlewa się po skórkach. Schnie szybko i ma ładny połysk. Bardzo polubiłam lakiery tej marki, mają wiele ładnych shimmerów i glass fleckedów. Ale spotkałam się z nimi tylko w Super pharm. Cena jednej sztuki to 9.99.




Miłej popołudnia :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo pozytywny kolor :)
    W ogóle wszystkie turkusy i niebieskości są dla mnie pozytywne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor:D Takie morskie mega mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie kolory zwlaszcza latem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest, już od dawna mam na niego ochotę ale u mnie w Super-Pharm ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładniutki :) Ale chyba nie sprawdziłby się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. szukałam ich w SP 3 tygodnie temu i ich nie było... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo.... pierwsze słyszę o tej marce. I ona jest dostępna w każdym SP?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dwóch do których chodzę ( Katowice SSC, Agora Bytom) są dostępne. Ale czy w każdym SP to nie wiem. Musiałabyś sprawdzić :)

      Usuń
  8. Śliczny kolor, pierwszy raz słyszę o lakierach tej firmy. Podoba mi się nazwa, śmieszna mi się wydaje ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie widziałam żadnego lakieru tej firmy! :)
    ma piękne wykończenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny kolorek, zakochałam się <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te lakiery są w SP? nie widziałam ich :) w każdym razie kolor śliczny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ! czytam każdy bez wyjątku i na prawdę wiele dla mnie znaczą :)