wtorek, 13 listopada 2012

Wygrana w konkursie u Callais!!!

Dziś rano miałam miłą niespodziankę ,a mianowicie przywędrowała do mnie paczka od Kingi z bloga Nails by Callais :). Udało mi się  zająć pierwsze miejsce w konkursie  i mimo małej konkurencji strasznie cieszę się z wygranej ^^

A oto co znalazłam w paczce :




I wierszyk ,który wysłałam na konkurs:

W mojej kosmetyczce zawsze znajdziemy różne kosmetyczne cuda
Czasem piękny, czasem dziki makijaż wyczarować z nich się uda
Jest puder, podkład, róż – i nieskazitelną buzię mamy już
Tusz do rzęs, eyeliner czarny – bez nich efekt byłby marny
Są szminki i błyszczyki i do ust balsamy – dzięki nim soczyste i miękkie usta mamy
Z gotowym makijażem szkoda siedzieć w domu!
Lepiej ruszyć w miasto i skraść serce komuś!
 
 
 
 
Jutro postaram się dodać w końcu lakierowy post... od kilku dni jestem (znowu) chora i światło jest marne itd ,ale koniec narzekania, trzeba się zabrać do malowania :D


Miłego dnia :) 
 

5 komentarzy:

  1. Gratuluję! Jestem ciekawa tych paznokciowych cudów :)


    Zostałaś otagowana na moim blogu... dopiero teraz zauważyłam, ze już odpowiadałaś na pytania... ale może będziesz miała ochotę odpowiedzieć i na moje :)
    http://b-for-beautiful-nails.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje, szkoda że ja nie wygrałam, ale cóż...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetnie! gratuluję :))))))) pozdrawiam i do siebie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ! czytam każdy bez wyjątku i na prawdę wiele dla mnie znaczą :)