piątek, 26 października 2012

OPI - Sparrow me the drama + H&M - New moon

Witam :) OPI - Sparrow me the drama pokazywałam wam niedawno, dziś w duecie z  lakierem ,który mnie zauroczył, a mianowicie H&M - New moon . To piękne złote płatki, nie określiłabym tego lakieru glitterem. Jak dla mnie wygląda jak połączenie kawałeczków złota i plastrów miodu ( sama nie wiem o co mi chodzi xD). I ta urocza buteleczka! Ale przechodzę do rzeczy! Na OPI nałożyłam 1 grubszą warstwę New moon. Szybko schnie, konsystencję ma taką akurat, nie sprawiał żadnych problemów przy aplikacji (nie trzeba ''łowić'' płatków na pędzelek , jak to bywa w niektórych lakierach).


 Buteleczka kojarzy mi się trochę z Alicją w krainie czarów :)


3 warstwy OPI + 1 warstwa H&M

Miłego dnia :)

8 komentarzy:

  1. Całkiem fajne te lakiery, jednak sądzę, że złoty nie pokazał na nim całego swojego potencjału

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba się skuszę na ten lakier z hm :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten lakier H&M, jak go spotkam to muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. glitter boski, w moim H&M są straszne braki w lakierach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny efekt końcowy
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie nieszczególnie mi się podoba, ale ten top bym połączyła z czymś ciemnym albo krwistoczerwonym;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo, chcę to złotko! *_*
    Świetny mani, podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ! czytam każdy bez wyjątku i na prawdę wiele dla mnie znaczą :)