piątek, 13 lipca 2012

Lakierowe zdobycze !


Oto moje zdobycze lakierowe z ostatnich dwóch tygodni, jak widać odwyk mi się nie udał... ale to wszystko przez te promocje :P


alter ego, secret agent, total mystery, alias

ulterior motive, masquerading, top coat
 Zestaw CC Alter Ego  kupiłam w Tkmaxx w Czeladzi. Pozostałych zestawów , na które miałam chrapkę  niestety nie było. Najbardziej zależało mi na 2 lakierach z tej kolekcji, a mianowicie na  alter ego i alias :)

sephora purple jewelery, dior 401
 Lakier z sephory udało mi się dostać na promocji za 5 zł, jego normalna cena to 19 zł - więc szkoda byłoby go nie kupić :P żałuje ,że nie wzięłam jeszcze jednego z cudownymi, niebieskimi flejksami... A Dior 401 to prezent od siostry.
wibo różany nr 1, 2, 3, 5

wibo różany nr 7, 8, 9, 10
 Gdy tylko dowiedziałam się, że w Rossmanie jest wyprzedaż różanej kolekcji z Wibo od razu wiedziałam ,że będę chciała upolować kilka lakierów, w końcu jak tu się nie skusić jak cała kolekcja jest przeceniona na 1,29! ,ale nie wiedziałam ,że zdobędę praktycznie całą kolekcje! Jeden lakier z tej kolekcji już miałam wcześniej ,nie ma go na zdjęciu, jest to numerek 6. Jak uda mi się jeszcze gdzieś dostać numerek 4 to będę miała je wszystkie :D Po za lakierami kupiłam jeszcze 2 róże, 2 eyelinery i 2 błyszczyki. Róż i eyelinery były prezentem dla mojej siostry , która uwielbia kosmetyki kolorowe no ,ale w końcu jest kobietą i jeszcze do tego wizażystką :)
468, 469
Ostatnie są lakiery z Nouby , które dostałam również od mojej siostry. Bardzo podoba mi się 469, ma piękną duochromową poświatę :)

A wy ostatnio jakie nowe cudeńka przygarnęłyście do siebie ???:D

6 komentarzy:

  1. Promocje potrafią zrujnować nasze największe postanowienia, coś o tym wiem :P
    Zakupy świetne, będę oczekiwała na prezentację Color Club :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też polowałam na te lakiery z serii różanej ale u mnie w żadnym Rossmannie ich nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam Alter Ego i Ulterior Motive, a z kolekcji Rossmanowej mam 6 sztuk, kolory super, le trwałość mizerna

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja systematycznie się powiększa ! Wszystkie ładne :)

    Zrób post z 'alter ego' albo 'aliasem' - jestem bardzo ciekawa efektu!

    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszczę tych Color Club. Ja nie miałam czasu pojechać do Tk ;( Mam nadzieję że jeszcze będą ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ! czytam każdy bez wyjątku i na prawdę wiele dla mnie znaczą :)