czwartek, 14 czerwca 2012

China Glaze - Spin me round + Revlon - Sparkling

Witam wszystkich w ten cudowny, deszczowy dzień. Pogoda nie skłania do wyjścia z domu, sesja trwa i końca nie widać...
Już myślałam ,że nie uda mi się zrobić zdjęć, ale na szczęście, niektóre z nich okazały się przyzwoite. A więc do rzeczy... w dzisiejszym poście przedstawiam połączenie China Glaze - Spin me round - jasny, beżowy, holograficzny lakier, mieniący się milionem kolorów zarówno w słońcu jak i w sztucznym świetle. Z lakierem firmy Revlon o jakże wdzięcznej nazwie Sparkling... w bazie zanurzony mamy drobny brokat i większe drobinki w kolorze brudnego różu.




 Na zdjęciu widzimy 3 warstwy Spin me round + 1 warstwa Sparkling + baza i top




Oba lakiery mają dość lejącą konsystencję, ale nie rozlewają się po skórkach, pędzelkami dobrze się operuje i według moich spostrzeżeń szybko schną:)
Bardzo podoba mi się to połączenie, nie mogłam oderwać wzroku od własnych paznokci.
W najbliższym czasie będzie się pokazywać więcej postów, a przynajmniej taką mam nadzieję.

Jeżeli lubicie lakiery Essie to są teraz dostępne na stronie Paatal  po 15 zł, jest kilka ciekawych kolorów nad którymi warto się zastanowić :)


Życzę miłego dnia i oby w końcu przestało padać ....

6 komentarzy:

  1. świetnie wygląda takie połącznie, zastanawiam się czy te lakiery Essie za 15 zł mają jakiś defekt, bo jakoś podejrzanie tanio, nawet jak na promocję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie razem wyglądają :) świetny duet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe polaczenie-sliczny ten revlon sparkling!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tę Chinkę się czaje ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ! czytam każdy bez wyjątku i na prawdę wiele dla mnie znaczą :)