piątek, 8 czerwca 2012

China Glaze - Optical Illusion

Dzisiaj na moich paznokciach gości lakier z kolekcji Prismatic, China Glaze - Optical Illusion.
Jest to zielonkawy, drobny brokat z różnokolorowymi pieguskami. Jak to z China Glaze malowanie było przyjemnością. Lakier nie rozlewał się po skórkach, mimo ,że konsystencja jest dość lejąca.
Nałożyłam 3 warstwy, ale dwie też dobrze wyglądają. Do tego baza + top.
Zdjęcia robione w świetle dziennym.





I na koniec chciałam wam przedstawić mojego  psa Alexa , który też chciał znaleźć się na zdjęciu :)


Życzę wam miłego popołudnia :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i ciekawy lakier :) a Alex jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo ale świecidełka!! O_O Uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te lakiery z China Glaze są obłędne !! Powiedz mi, gdzie je w ogóle można kupić? :) Będę wdzięczna, jak odpiszesz u mnie na blogu, łatwiej mi będzie to odczytać w razie, gdybym zamknęła Twojego bloga :)


    Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię serdecznie na pierwsze rozdanie na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki boski lakier;) swietny;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ! czytam każdy bez wyjątku i na prawdę wiele dla mnie znaczą :)