środa, 6 czerwca 2012

China Glaze - CG in the city

Na dziś mam dla was lakier China Glaze - CG in the city z kolekcji Metro. Jest to jedyny lakier jaki mam z tej kolekcji. W bezbarwnej  bazie pływa czarny i srebrny dość drobny brokat. Do pełnego krycia potrzebowałam  4 warstw, ale mimo to bardzo szybko schnie. Do tego baza i 2 warstwy topa. To trochę dużo, więc następnym razem pewnie nałożę go na czarny albo jakiś ciemniejszy lakier. Strasznie mi się podoba i jak dla mnie wygląda jak miasto nocą :) Dla urozmaicenia mani dodałam motylki z Fimo.








Przepraszam was za moje suche skórki, ale walczę ostatnio z nim i jak na razie przegrywam...
Czy któraś z was może mi polecić dobrą odżywkę na rozdwajające się paznokcie???


3 komentarze:

  1. Śliczny mani, motylki dodają uroku! Ja używam odżywki z Joko Ekspresowe Wzmocnienie a wieczorem smaruje skórki i paznokcie maścią z wit.A i paznokcie mi się nie rozdwajają :) a z reszta tutaj masz link do mojej pielęgnacji :) jeśli masz ochotę to poczytaj może Cię coś zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście zapomniałam go wkleić :) http://patrycja2118.blogspot.com/2012/05/moje-mae-domowe-spa.html

    OdpowiedzUsuń
  3. lakier piękny, choć motylki troszkę giną na jego tle.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ! czytam każdy bez wyjątku i na prawdę wiele dla mnie znaczą :)